livet känns skit utan dej :'(




va ja och du ja visst inte att det skulle bli så här gumman förlåt
för allt ..
det va fan inte med meningen det vet du bby .. <3
det va ja och du som vare hela tiden och nu ja har åkte ifån dig ..
saknar dejj skit mycket ja tänkeer på dejj 24/7 du e den bästa syster bara så du vet gumman .. va inte ledsen för ja har åkte?..
men jaa lovar det ska försöka få träffa dejj nästa vecka..:D
men först måste fixa klart några saker och du vet va !
hoppas du har det bra där hemma !<3
va med andra och så länge lovar dejj jag kommer tillbaka gumman!.
och det ska jag inte brya så du bara vet !..<33
du är en som finns i mitt hjärta och en till så du bara vet :))<3
kommer aldrig glömma dig va en som händer det vet du ja finns alltid ifall det är något så är det bara att ringa elelr messa mejj !<3
du vet vart ja finns !<33



älskar dejj
FeliciaSten den bästa ('a <333333 


Kommentarer
Postat av: feliciakungsten

jag älskar dig nancy §

2010-07-26 @ 01:05:00
URL: http://babysexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0